تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۴۳
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد مقدس درباره طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانه‌های مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا می‌نمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گام‌های موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوری‌ها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند می‌باشد.

وی درباره محور‌های راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضا‌ها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->